WIE ZIJN WIJ?

Wij zijn SKYB administraties, een klein en persoonlijk administratiekantoor in Uithoorn. En wij helpen u graag om uw administratie op een persoonlijke manier op orde te brengen en te houden.

Mijn naam is Yvette Hendriks en ik ben uw persoonlijke administrateur. Soms laat ik mij in mijn werkzaamheden ondersteunen door gekwalificeerde andere kleinere ondernemers, zoals u en ik.

Ik zelf ben afgestudeerd aan de HEAO te Amsterdam.

Mijn werkervaring heb ik allereerst opgedaan als notarisklerk bij verschillende notariskantoren en vervolgens in het bankwezen. Ten tijde van het uitbreiden van mijn familie deed ik de overstap naar het vak van administrateur voor diverse kleinere bedrijven. Hierbij voerde ik de volledige administratie, salarisadministratie en deed ik de belastingaangiftes.

Het werd tijd om mijn volgende stap te zetten en al mijn ervaringen in te zetten in een eigen onderneming. In januari 2009 ben ik dan ook met mijn eigen administratie kantoor gestart in Uithoorn en inmiddels wordt ik daarbij geregeld ondersteund door enkele medewerkers.

Hoe pakken wij de zaken aan?

Wij vinden het belangrijk om elke klant op een zeer persoonlijke manier te helpen en te ondersteunen om de administratie op peil te brengen en te houden. Om dit te bereiken is een goed contact en een goed vertrouwen tussen u als onze klant en ons als uw administratiekantoor erg belangrijk. Deze persoonlijke band en het vertrouwen in onze samenwerking vinden wij daarom van groot belang.

Als u uw zaken aan ons toevertrouwt moet u gewoon op ons kunnen rekenen. Onze leidraad is dan ook: "Wij hebben liever weinig klanten waar we véél voor kunnen betekenen, dan veel klanten waar wij weinig voor kunnen betekenen."

Zijn wij klaar voor de toekomst?

Wij bieden u nu al veel mogelijkheden om digitaal samen te werken. Zo zijn o.a. de door ons ondersteunde administratiepakketten online en dus overal vandaan toegankelijk. Neem hier eens vrijblijvend contact over op met ons. Dan brengen wij u graag op de hoogte van de nieuwste mogelijkheden.

Bovendien zijn wij altijd geïnteresseerd in nieuwe mogelijkheden om zo efficiënt en makkelijk mogelijk met u samen te werken.

Waarom hebben wij er voor gekozen om ons aan te sluiten bij de het NOAB?

Wij vinden het belangrijk om u een goede kwaliteit van onze dienstverleningen te garanderen. Als NOAB gecertificeerd kantoor zijn wij verplicht permanent opleidingen te volgen. Ons advies aan u blijft dus actueel. Naast alle kennisdeling die NOAB biedt, behartigen ze ook onze belangen bij overheidsinstanties en andere partijen. Ze maken afspraken die de branche en dus ook u als cliënt ten goede komen.

Elk NOAB lid is zelf ondernemer. Ook SKYB Administraties is dus net als u ondernemer. Wij spreken daarom uw taal. Wij zijn laagdrempelig en hebben dus geen negen-tot-vijf cultuur.

Het certificaat laat ook zien dat wij ons werk binnen de ethische grenzen doen.

Kortom, het certificaat vertegenwoordigt precies wie wij zijn en daarom hebben wij ervoor gekozen om ons aan te sluiten bij het NOAB.

Bel naar +31(0)63 611 6126 of maak gebruik van ons contactformulier .