SKYB Administraties

Inlenen
tijdelijk
personeel

Over de inlening van personeel

Niet alleen verzorgen wij administraties. Wij bieden u de mogelijkheid om administratieve ondersteuning te verkrijgen op uw kantoorlocatie. Hierbij kunt u denken aan extra personeel ten tijde van grote drukte of vakantie van uw eigen personeel. Ook als een medewerker door ziekte of arbeidsongeschiktheid voor een langere periode niet werkzaam kan zijn. Bovendien biedt het inlenen van ons uitkomst wanneer er achterstanden zijn ontstaan in de administratie of bij voorbeeld archivering. Kortom: er zijn genoeg redenen denkbaar waarom u gedurende een langere dan wel kortere termijn tijdelijk behoefte heeft aan extra personeel. Roept u ons in, dan weet u zich verzekerd dat u iemand aanneemt die jarenlang ervaring heeft en bekend is met administratief werk.

Ons team

Ons team bestaat uit Yvette, Nicolette, Miriam en Kiara. Daarnaast werken wij ook geregeld met andere hulptroepen en ondernemers. Wij werken samen mét elkaar en niet voor elkaar om onze klanten te helpen. Binnen SKYB Administraties & Advies bestaat een platte structuur. Wij zijn een klein team, waarin iedereen veel verschillende werkzaamheden heeft. U krijgt bij ons ook relatief snel verantwoordelijkheid. Hierdoor zult u ‘on the job’ veel leren. Eigen verantwoording en initiatief vinden wij erg belangrijk.

Meer weten of geïnteresseerd

Meer weten of bent u geïnteresseerd in ons? Neem dan contact met ons op voor het afspreken van een afspraak. Wij staan u dan graag telefonisch, online of face-to-face te woord.