Inlenen tijdelijk personeel

Niet alleen verzorgen wij administraties. Wij bieden u de mogelijkheid om administratieve ondersteuning te verkrijgen op uw kantoorlocatie.

Hierbij kunt u denken aan extra personeel ten tijde van grote drukte of vakantie van uw eigen personeel. Ook als een medewerker door ziekte of arbeidsongeschiktheid voor een langere periode niet werkzaam kan zijn. Bovendien biedt het inlenen van ons uitkomst wanneer er achterstanden zijn ontstaan in de administratie of bij voorbeeld archivering.

Kortom: er zijn genoeg redenen denkbaar waarom u gedurende een langere dan wel kortere termijn tijdelijk behoefte heeft aan extra personeel. Roept u ons in, dan weet u zich verzekerd dat u iemand aanneemt die jarenlang ervaring heeft en bekend is met administratief werk.

Wenst u nader geïnformeerd te worden over onze service op het gebied van het tijdelijke administratieve personeel neemt u dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Wenst u nader geïnformeerd te worden over onze service op het gebied van het tijdelijk administratief personeel, bel dan geheel vrijblijvend naar +31(0)63 611 6126 of maak gebruik van ons contactformulier .